søndag 28. februar 2010

På terassen sommeren 2009

Mens vi venter på våren, viser jeg igjen bilder fra sommeren som var.
Terassen ble flittig brukt, og jeg prøvde å lage det litt frodigt og koselig med sittegrupper m.m.
Vi har ikke prioritert dyrt og skikkelige terassemøbler. Her er det en blanding av gamle tre- og plast møbler, som gjelder

En gammel gardintrapp fikk jobb som plantestige.

Mitt gamle kjøkkenbord fikk nytt liv som plantebord, etter et par strøk hvitmaling.

Jeg er egentlig ikke en rosa/lilla type. Men i et utemiljø, syns jeg det er nyanser som gjør seg :-) 

Peonfatet igjen...på plantebordet!
God søndagkveld :-D

8 kommentarer:

krepsemor sa...

Nydelige bilder! Bildet med den gamle gardintrappa og kjøkkenbordet var bare stilig! Lurer på om jeg har en gammel tre-gardintrapp....Er det greit om jeg stjeler idèen din der?
Ønsker deg en fin uke!

Annika Christensen sa...

Så härligt somrigt.
Nu skall vi njuta av våren.
Var tid har sitt
Annika

Aud påå Dal sa...

Så koselige bilder du har lagt ut.
Har kikket på alle innleggene og bildene dine, du har det så koselig.
Her kommer jeg nok til å følge med ;-)

Marina sa...

Hold da op hvor ser det hyggeligt ud og med den udsigt er der da slet ikke brug for fine dyre møbler. SUK.

mi-rachel sa...

nydelig bilder...får meg til å lengte etter litt sommer. selv om jeg liker vinteren og:)

Margrethe sa...

Jeg synest det ser herlig koselig ut i hagen din. Og det er ikke de nye møblene eller siste mote i krukker og kar som skaper miljø. Det har vi vel erfart de fleste av oss. Litt maling, en duk og noen puter, gamle krukker med patina og markblomster i en sprukken vase. Da trives jeg.

Frøken Solhat sa...

.....hold fast en UDSIGT....den er da bare fantastisk :0)

IngunnBW sa...

Herlige bilder fra en superkoselig uteplass! Plantetrappen din er såååå fin, jeg angrer som hund på at jeg ga bort min gamle gardintrapp av tre for noen år siden til et loppemarked. Nå tråler loppemarkeder for å se om noen er like dumme som jeg var :) Men en liten trapp av tre har jeg tatt vare på, den skal pusses opp til våren og bekles med Fuchsia og Pelargonia :)