torsdag 22. april 2010

Roser mot skog

Er ikke det et fint bakteppe...!?

Har litt delt forhold til denne. Det er en av plantene som var her fra da vi tok over huset. Så det er på en måte et minne om bestemor og bestefar.
Men den blomstrer jo så fort ferdig og bladverket synes jeg ikke er så fint. Kanskje jeg har den på feil plass? Den har ikke kommet til sin rett!? :-)

En liten mur, og et arrangement rett utenfor ytterdøra.
Et blikkfang når du kommer inn på tunet.
Mer beplantning skal det bli her etter hvert!

Ha en god dag :-D

2 kommentarer:

mi-rachel sa...

veldig fint bakteppe.
og de blå irisene er jeg veldig glad i. vi hadde dem i min barndoms hage.

IngunnBW sa...

Rosen gjorde seg veldig godt med skogen som bakgrunn :) Muren din var nydelig! Elsker slike naturseteinsmurer, f.eks av sprengtstein eller skifer. Det er så koselig å planlegge et bed når man har et så godt utgangspunkt for planter. Jeg har også stammet opp mine sypresser, de blir fine og så gir det merlys og plass i bedet:)